Weids Wonen & Slapen

Alddyk 18
9044MN Bitgum

KvK-nr. : 69197024
BTW-nr.: NL857778195B01

Rabobank
NL98 RABO 0321 1353 18
BIC: RABONL2U

Klantenservice

De meest gestelde vragen hebben wij voor u samengevat op een andere pagina. Deze pagina vindt u hier. Of u zoekt uw antwoord via de footer helemaal onderaan de pagina. Komt u er niet helemaal uit, bel ons dan of stuur even een berichtje via mail of de chat.

Telefonisch advies of een bezoek aan onze winkel inplannen?

Het uitzoeken van een passend matras of een goed dekbed en hoofdkussen vergt tijd en aandacht. Om u in alle rust te kunnen voorzien van een gericht en persoonlijk advies hebben wij onze showroom speciaal voor u open op afspraak. Aangezien wij naast onze webwinkel ook een fysieke winkel hebben komt het voor dat wij zo nu en dan telefonisch minder goed bereikbaar zijn. Wij vragen daarvoor uw begrip. Zelf even een bel- of bezoekafspraak inplannen is dan een uitkomst!

Showroom Open op Afspraak

Voor een bezoek aan onze winkel en/of telefonisch advies nemen wij graag alle tijd voor u. Daarom bieden wij u de mogelijkheid om zelf eenvoudig in onze agenda een afspraak in te plannen.

Openingstijden

Online zijn wij uiteraard 24 uur per dag en 7 dagen in de week geopend. Het kantoor en magazijn is door de week geopend van 9:00 tot 18:00 uur. Voor het afhalen van artikelen kunt u overigens ook na openingstijd bij ons terecht. Neem wel even van tevoren contact met ons op om een afhaal afspraak te maken, dit om teleurstelling te voorkomen als wij er door omstandigheid even niet zijn.

Voor het maken van een afspraak kunt u ons tijdens kantooruren bellen op telefoonnummer: 058 289 41 25 of  via de button hierboven een afspraak inplannen.

Telefonische bereikbaarheid

Wij nemen graag de tijd voor onze klanten! Aangezien wij naast de online winkel ook een fysieke winkel hebben én er bewust voor hebben gekozen de klant in de fysieke winkel de volledige aandacht te geven, komt het voor dat wij niet in de gelegenheid zijn u telefonisch te woord te staan. Wij vragen daarvoor uw begrip. U kunt uiteraard een boodschap op onze antwoordapparaat inspreken, maar u kunt ook het contactformulier invullen! Dit laatste heeft onze voorkeur. Wij streven er na u op het door u gewenste tijdstip terug te bellen!

Parcelshop - Pakketpunt

Op ons adres is ook een DHL, DPD, GLS, Homerr en UPC Parcelshop Afhaalpunt gehuisvest. Dit maakt het voor onze buurtgenoten gemakkelijk om pakketten op een alternatief adres te laten bezorgen of te versturen. Wilt u een pakket versturen? Klik dan hier om via DHL of hier om via DPD alvast online een verzendlabel aan te maken. Print deze thuis uit en plak deze op uw pakket, zodat we u snel verder kunnen helpen.

U kunt er ook voor kiezen om uw online bestelling op ons adres te laten bezorgen, zodat u het zelf op een door u gewenst tijdstip af kunt halen. Gebruik dan niet ons adres, maar selecteer ons als parcelshop uit de lijst van beschikbare adressen.

Openingstijden Parcelshop:

  • Maandag van 13:30 - 17:30 uur
  • Dinsdag tm Vrijdag van 10:00 - 17:30 uur*
  • Zaterdag en Zondag gesloten

* Let op! De Parcelshop is tussen 12:30 en 13:00 uur ivm pauze gesloten.

SBB Erkend Leerbedrijf

Weids Wonen & Slapen is door SBB ook erkend als leerbedrijf. Dit betekent dat wij aan alle voorwaarden voldoen om leerlingen van het MBO een volwaardige leerwerkplek te bieden. In onze organisatie kunnen leerlingen de leerdoelen behalen die voor de opleiding gesteld zijn. Om de leerlingen te helpen die te realiseren, zorgen wij binnen ons bedrijf voor adequate begeleiding.

Daarnaast biedt Weids Wonen & Slapen ook leer-werk plekken aan voor Wajongers, jonge 20’ers die al wat langer van school zijn, maar die het door hun verstandelijke beperking helaas maar niet lukt een goed passende werkplek te vinden.

En dan nog even dit ...

Binnen ons bedrijf geven wij graag de ruimte aan mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Bij Weids werken er op dit moment 14 medewerkers. Een aantal van onze collega’s hebben een lichte afstand, een aantal een grotere afstand tot de arbeidsmarkt. 2 komen uit praktijkonderwijs en 2 uit speciaal onderwijs. Wij zien het als een voorrecht dat wij deze jongeren binnen ons bedrijf in de gelegenheid kunnen stellen om zichzelf als professional, maar vooral ook op persoonlijk vlak te ontwikkelen.

Het kan dus zo maar zijn dat wanneer u ons belt, u een stagiaire óf iemand met een verstandelijk beperking aan de lijn krijgt. Uiteraard houden wij rekening met de capaciteiten van de betreffende persoon, maar natuurlijk kan het ook voorkomen dat een reactie van deze persoon niet altijd het professionele karakter heeft die u wellicht wel had verwacht. Wij vragen uw begrip voor onze keuze hierbij en hopen dat u deze jongeren met hetzelfde begrip kunt bejegenen. 

Neem contact met ons op

Laat een vraag of opmerking achter en wij zullen hier zo spoedig mogelijk op terugkomen.

Dit formulier wordt beschermd door reCAPTCHA - de Google Privacy Policy en Terms of Service zijn van toepassing.